fredag 2. november 2012

Garn

Fant ut at jeg ikke hadde noe garn som passet til å strikke selbuvotter til meg selv av. Fikk lyst til å prøve noe nytt og gikk en tur på Nille. Jeg handler som regel ikke garn der, men det viste seg at det var lurt å se der :-) Østlansgarn er 100 % ull og til pinne 3,5 - 4. Og se DEN perfekte sarte rosa fargen! Ble helt forelska i den jeg. Den vil også passe fint til den brune jakka mi :-) mashAllah.
@Har du prøvd Østlandsgarn? Og hva er ditt favorittgarn?
Ha en flott kveld!




Norsk muslimah 

2 kommentarer:

  1. Garnet ser kjempefint ut og det blir sikkert nydelig til brunt.

    Koselig å besøke bloggen din. Jeg kommer nok tilbake hit, ja....

    Malien

    SvarSlett
  2. Så koselig at du stakk innom, Malien <3
    Gleder meg til å strikke votter av dette, inshAllah.
    Du er velkommen tilbake.
    Klem

    SvarSlett