tirsdag 1. januar 2013

Smykker og arv

I høst mista jeg et kjært familiemedlem og et kapittel ble på en måte avsluttet. Nå har jeg ingen eldre enn mamma på mamma sin side av familien.

Jeg elsker gamle smykker med steiner på, alltid vært fascinert av det. Husker at jeg fikk en ring med en rubin på av tante, husker ikke hvor gammel jeg var, men det var før ungdomsskolen. Hun hadde kjøpt den til meg, og så hadde hun en med en stor rød rubin på.

Nå har jeg arvet noen smykker etter tante. Det er både godt og trist. Sorgen er jo ikke borte enda, den blekner litt etter litt, men minnene ønsker jeg å bevare i hjertet mitt <3

Med ønske om en god start på 2013!


2 kommentarer:

  1. Trist å miste noen,godt å ha minner :)

    SvarSlett
  2. En fin ring med masse gode minner <3 Gjem det godt i hjerter ditt.
    Ønsker deg det beste for deg og dine i det nye året!
    Inshaallah, blir det et godt år for dere <3

    SvarSlett