mandag 1. oktober 2012

Ebay er kejkt!

I dag kom strikkepinnene jeg bestilte på under en uke mashAllah. Hos denne selgeren kunne jeg sette sammen 10 sett av rundpinner i tre lengder og strømpepinner på 20 eller 22,5 cm i mange tykkelser. Prisen?
Knapt 100 kr inkl porto!!!
Det finnes så klart enda billigere alternativer på ebay. Men da får du som regel en sammensatt pakke. Skjøten har vært litt dårlig på noen rundpinner også, men de som er karbonisert bambus er både sterkere og har av en eller annen grunn ofte bedre skjøt. Penere er de også syns jeg :-)
Gleder meg til å sette meg og strikke babylue i kveld inshAllah. Går i rosa baby tøy nå, er akkurat ferdig med et sett i deilig blå alpakka. Bilde kommer :-)
Med ønske om en god høstkveld,




Norsk muslimah 

4 kommentarer:

  1. Høres ut som en bra deal. Lykke til med strikkingen!

    SvarSlett
  2. Så flink du er, Marit. Strikker du til noen spesiell? Til deg selv...?

    SvarSlett
  3. JazakAllahu khair habibti.

    Takk, Gro.

    Jeg strikker til både den ene og den andre ;-)

    SvarSlett