søndag 28. oktober 2012

Eid - Oreo kake og ostekake med hvit sjokolade - Glutenfri

Fant mange oppskrifter på glutenfrie kaker på nett. Ovnen min er eldgammel så jeg tørr nesten ikke steke kaker i den. Derfor passet det perfekt at jeg fant to oppskrifter der man ikke trenger å steke de! Har fra før en god oppskrift på ostekake, men denne så spennende ut med hvit sjokolade. Forandring fryder mashAllah!
Kaken ble medbrakt på Eid fest hos ei venninne og responsen var god alhamdulillah.
Oreo kaka fikk god avkastning hjemme og på nattevakt :-)
Egentlig er det ikke så vanskelig å lage ting glutenfritt for det finnes så mange glutenfrie produkter å få kjøpt. Jeg var ekstremt heldig for det var 25 % på et merke da jeg var og skulle handle inn til kakene til Eid!
Oppskriftene kommer inshAllah.





Norsk muslimah 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar